Wij vinden en vertellen de verhalen van bedrijven. Op een aansprekende en geloofwaardige manier aan doelgroepen die soms lastig te vinden zijn. Die iets vinden of voelen. En daar zijn we goed in.

#briefjesvanbinnen

In de greep van het coronavirus staat het leven van alle Nederlanders al weken op z’n kop. Terwijl een groot deel wordt gevraagd zoveel mogelijk thuis te blijven en contact met anderen te vermijden, stelt een ander deel zich kwetsbaarder op dan ooit. Lees meer

(Thuis)werken met ZB’er Inger

Het is voor iedereen even schakelen. Van een bruisend, druk kantoor naar de, toch wel stille, keukentafel. Maar ZB gaat door! En ik dus ook. Lees meer

Update van ZB over de huidige situatie

Eerst en vooral willen we iedereen namens alle ZB'ers heel veel sterkte en wijsheid wensen in deze voor ons allen zo verwarrende en heftige tijd. We hopen dat jij en je naasten gezond zijn en dat blijven. Lees meer

Crisiscommunicatie: wat als het coronavirus jouw organisatie bereikt?

Doe je dan het bedrijf op slot? Wat als je een retailorganisatie hebt en de besmetting in bijvoorbeeld het distributiecentrum ontdekt wordt? En belangrijker nog: hoe informeer je je personeel? Lees meer

Een dag achter de schermen bij een interimmer op locatie: Sanne bij CNV Jongeren

Bij ZB werken we voornamelijk vanuit ons mooie kantoorpand in Ede. Maar wist je dat we je ook een interimmer kunnen bieden, die voor lange of korte tijd jouw bedrijf op locatie komt versterken? Lees meer

Een contentplan in je interne organisatie

Waarom niemand dat doet, maar wel zou moeten doen. Want content is hip, content is nu, content is alles. Toch? Lees meer

ZB. Voor fans.

Zijn we aannemers of zijn we architecten? Waarschijnlijk allebei. In ieder geval bouwen we iedere dag aan de reputatie van onze klanten. Ons eigen ZB-verhaal was er de laatste maanden ook een van bouwen. Nieuwe expertises, specialismes, klanten, collega’s… Lees meer

2019 was het jaar van zaaien, nu is het tijd om te oogsten

Dit jaar staat er een ander ZB. Met dezelfde vrijmoedige, vrolijke en vindingrijke denkers, maar met letterlijk een ander gezicht. Marcel blikt terug op 2019 (zijn eerste jaar bij ZB) en maakt de balans op. Hoe ziet ZB er in 2020 en de toekomst uit? Lees meer

Bereik is niet genoeg; zorg dat je doelgroep verliefd op je wordt

Wat hebben NS, McDonalds en het Van Gogh Museum gemeen? Spoiler: ze scoren onwijs goed op social media. En dan heb ik het niet per se over het aantal likes, maar over de mate waarin ze ‘engagen’ met hun doelgroep. Van NS en McDonalds verbaast het je wellicht niet, maar Van Gogh? Lees meer