ZB. Voor fans.

Zijn we aannemers of zijn we architecten? Waarschijnlijk allebei. In ieder geval bouwen we iedere dag aan de reputatie van onze klanten. Ons eigen ZB-verhaal was er de laatste maanden ook een van bouwen. Nieuwe expertises, specialismes, klanten, collega’s…

ZB bestaat sinds 1991, maar 2019 was een bijzonder jaar in de ZB-geschiedenis. Marcel vertelt er meer over. De afgelopen maanden hebben we gewerkt aan een nieuwe look & feel. Eentje die past bij hoe we ons nu voelen en profileren. Daaruit is een nieuwe huisstijl én een nieuwe website ontstaan. De onderdelen van een merk, ons werk, het bouwen… je zult het herkennen.

Voor fans

Aan art director Esther de uitdaging om ons welbekende rode logo in een nieuw jasje te steken. Een logo dat de kracht behoudt, maar je tegelijkertijd een knipoog geeft. Waarmee we onze traditie voortzetten, maar ook een nieuwe fase ingaan. Het resultaat: een stevig bouwwerk van blokken. Opgebouwd uit onze expertises, klanten en ZB’ers die samen een geheel vormen. En oh ja, in de top wappert ons vlaggetje. Daarop staat ons credo. Want bouwen doet geen enkel merk voor niets. Wij doen het ‘voor fans’.

Wil je niets meer missen van wat we bij ZB doen? Meld je dan aan voor ons ZBericht, die we 6 tot 8 keer per jaar versturen. Wil je liever even bijpraten? Bel of mail, we komen graag bij je langs!

Bekijk alle nieuwsberichten