Cuckoo-uitgelichtWe kijken met een heel lekker gevoel terug op het eerste deel van het jaar. Ons grootste probleem: onze prijzenkast is inmiddels te klein ;-) De afgelopen tijd ontvingen we opnieuw drie awards voor ons werk. Het mooiste compliment kwam uit België…

Bij de Belgische Content Marketing Awards gingen we naar huis met twee prestigieuze prijzen; een Gouden BDMA Award en de Prix de Coeur. De eerste kregen we voor Dirk Supermarkten en de tweede voor Pensioenfonds Zorg en Welzijn (PFZW).

Bij onze zuiderburen kon vooral het op medewerkers gerichte programma ‘Ik ben Dirk’ voor Dirk Supermarkten op veel sympathie rekenen. De case won goud in de prestigieuze hoofdcategorie crossmedia. We ontvingen een prachtig juryrapport: ‘Een klassiek bureau zou een interne campagne uitwerken met het advies om klantvriendelijker te werken. Maar wat doet een contentmarketingbureau? ZB ontwikkelde een fantastisch crossmediaal concept met een combinatie van gaming, training en social media.’

De Belgische Prix de Coeur ging naar het communicatieprogramma ‘Leren van’ voor werkgevers in de zorgsector. In mei wonnen we daarmee in Nederland ook al de PBM Reputatie Award 2016 voor de beste werkgeverscommunicatie.

Weten wat de Belgische jury zei over de cases? Lees hier de juryrapporten.

 

CV1D9749LR

Reageer