Opdracht

Ontwikkel de copy voor de themacampagne en de bijbehorende campagnepagina’s in alle lagen van de klantreis. De doelgroepen: prospects, klanten, adviseurs en collega’s. Met als doel: meer zichtbaarheid creëren voor het merk BLG Wonen (als persoonlijke hypotheekverstrekker) bij de doelgroepen rondom de aankoop van een volgend huis.

Aanpak

We schreven alle short copy voor Instagram, Facebook, Pinterest en YouTube, de videoscripts en de digitale nieuwsbrief. Ook herschreven we alle campagnepagina’s voor de touch-, tell- en sell-laag in de diverse journeys.

Resultaat

BLG Wonen overtrof met de campagne de primaire doelstelling (het bereiken van prospects en onafhankelijke adviseurs) en behaalde de secundaire campagnedoelstellingen (onder andere het bezoeken van de afspraakstraat op de website).

Opdrachtgever Ymkje: ‘We hebben samen een heel goede campagne gedraaid. Uitstekende resultaten met uiteindelijk +57% stijging in conversie t.o.v. onze verwachting. Daar ben ik super blij mee!’ Nog een paar resultaten die te mooi zijn om niet te delen: twee miljoen prospects bereikt in zowel de touch- als tell-laag, 25% CTR met de nieuwsbrief en 34% meer videoviews ten opzichte van de vorige campagne.

Bekijk alles cases