Creative director

Rob van Vuure is een icoon in de wereld van communicatie en media. Hij is bekend geworden als hoofdredacteur van vele tijdschriften, waaronder Libelle, Margriet, Playboy, Yes, Panorama en Viva. Omdat hij veel kwakkelende tijdschriften met stijgende oplages weer vlot wist te trekken, kreeg hij van zijn collega’s de geuzennaam ‘bladendokter.’

Bij ZB is Rob een tot twee dagen per week actief als creative director en intern coach voor de mediateams. Ook geeft hij regelmatig workshops voor teams van onze opdrachtgevers.

Daarnaast is Rob onder de titel BLDNDKTR columnist voor de Volkskrant en onder die titel is hij ook actief op Twitter. Rob schreef negen succesvolle boeken over communicatie, creativiteit en bladenmaken. Hij is veelvuldig gelauwerd voor zijn werk. Zo ontving hij onder meer een gouden Mercur en is hij Ridder in de Orde van Oranje-Nassau.

Lees hier alle columns van Rob.

IMG_7638

Share:Share on FacebookTweet about this on TwitterShare on LinkedInShare on Google+Pin on PinterestShare on TumblrEmail this to someonePrint this page