HOERA! HOERA! HOERA! Het is opnieuw gelukt. We hebben gisteravond drie awards in de wacht gesleept bij de Nederlandse Grand Prix Content Marketing 2014. Twee keer goud en één keer brons. Dat we daarmee tot de grote winnaars van de belangrijkste prijs in de wereld van communicatie en media behoren is best leuk. Maar belangrijker is dat onze opdrachtgevers de erkenning krijgen voor hun lef en hun vernieuwende projecten. En vooral dat onze gezamenlijke concepten zijn beloond op hun effectiviteit.

MyT-ShareGoud Business to Employee: T-Mobile

Het sociale intranet dat we voor T-Mobile maken en onderhouden werd bekroond met goud. Uit het juryrapport: ‘My T-Share, het sociale intranet voor de meer dan 2.000 medewerkers van T-Mobile, heeft een gedurfde, vernieuwende aanpak. Er is sprake van grote medewerkersbetrokkenheid, onder andere door feedback heel serieus te nemen. Het concept is interactief, toegankelijk en bevat snelle en flitsende content.’

Meer over deze case >>


 

Leren Van Louise FrescoGoud Business to Business: PFZW

Het crossmediale platform Leren van van Pensioenfonds Zorg & Welzijn (PFZW) werd geroemd vanwege ‘de sterke uitvoering van een heldere strategie’. Het is ontwikkeld voor de zeer moeilijk bereikbare CEO’s en CFO’s in zorg en welzijn. De jury: ‘Dit is een heel goed voorbeeld van het bereiken van doelen via content. De allesbehalve traditionele middelen die worden ingezet zijn zeer complementair en goed gemaakt.’

Meer over deze case >>


 

BAM-Facebook_grootBrons Business to Employee: BAM Rail

Met opdrachtgever BAM Rail kreeg ZB een bronzen award voor de interne communicatie van het bedrijf. Onder meer omdat BAM Rail als eerste bedrijf in Nederland Facebook inzet in de interne communicatie. Uit het juryrapport: ‘Dit is lef. De keuze voor het sociale medium Facebook is logisch voor de doelgroep en ook andere middelen worden effectief ingezet. Elke keer als de interne krant uitkomt met strategische informatie én pijnpunten, wordt daaraan aandacht gegeven op Facebook. Die wisselwerking werkt.’

Meer over deze case >>


 

Effectiviteit

Robbert Zantinge, directeur van ZB: ‘De Grand Prix is dé erkenning in ons vakgebied. Ik vind dit vooral voor onze opdrachtgevers fantastisch nieuws. Als je de juryrapporten leest, is er namelijk veel waardering voor de effectiviteit van de concepten. En voor ons als bureau is het gaaf dat we winnen met zowel online als offline projecten voor externe én interne doelgroepen.’

 

ZB is meervoudig winnaar van de Grand Prix Content Marketing en won vorig jaar onder meer een Grand Prix met opdrachtgever Pensioenfonds Zorg en Welzijn (PFZW).

PERSBERICHT ZB Grand Prix Contentmarketing

Share:Share on FacebookTweet about this on TwitterShare on LinkedInShare on Google+Pin on PinterestShare on TumblrEmail this to someonePrint this page

Reageer