BAM! We zijn zeven keer (ja echt, 7x!) genomineerd voor de prestigieuze Grand Prix Content Marketing. Stuk voor stuk prachtige nominaties voor prachtige opdrachtgevers. Donderdag 19 november worden de winnaars bekend gemaakt. Deze ZB-cases behoren tot de beste van Nederland:

Dirk-1Beste Social Media: Ik ben Dirk (Dirk)

ZB maakt met supermarktketen Dirk kans op de Grand Prix voor de meest effectieve manier waarop een merk succes behaalt met haar socialmedia-inspanningen.

Lees verder >> 

T-Mobile-1Business to Employee: T-Share (T-Mobile)

Vorig jaar was dit de meest doordachte, effectieve en succesvolle contentmarketing case van 2014. Winnen we met T-Mobile weer goud voor het nog beter bereiken van de communicatiedoelstellingen?

Lees verder >>

PFZW_Lerenvan-1Beste Analytics: Leren Van (PFZW)

Verantwoording afleggen wordt binnen contentmarketing steeds belangrijker. ‘Leren van’ levert een bovengemiddelde inspanning om cijfermatig aan te tonen wat het platform oplevert. En dat is bijzonder veel. Pensioenfonds Zorg & Welzijn is genomineerd in de categorie Beste Analytics en werd vorig jaar nog bekroond met een Gouden Grand Prix en eerder dit jaar met de PBM Pensioenprijs.

Lees verder >>

zbericht-bpd-nBeste Art Direction: BPD Magazine (BPD)

The medium is the message. We zijn met het prachtige, internationale BPD Magazine dit jaar als enige genomineerd voor de Grand Prix voor meest onderscheidende art direction.

Lees verder >>

2836f3cf-f5e7-4a33-8a2c-62f9af39555eBusiness to Employee: Ik Ben Dirk (Dirk)

Voor Dirk Supermarkten ontwikkelden we een campagne met de unieke combinatie van Gaming + Training + Social. Is dit de meest doordachte, effectieve en succesvolle manier van contentmarketing in 2015? Fingers crossed!

Lees verder >> 

9c556f48-0af2-4889-ad4a-df4e51c65858Beste Analytics: T-Share (T-Mobile)

Voor het social intranet van T-Mobile maken we maandelijks een geraffineerd dashboard dat cijfermatig bewijst wat de opbrengsten zijn op het platform. De jury nomineerde dit prijswinnende social intranet niet voor niets.

Lees verder >>

37ba9678-751e-41ba-80c4-bdef866b93c4Beste Fotografie: BPD Magazine (Bouwfonds)

Het bijzondere BPD Magazine verschijnt in Duitsland, Frankrijk en Nederland. We maken kans op de Grand Prix voor de meest verrassende en onderscheidende manier waarop een organisatie beeld inzet in een printmedium.

Lees verder >>

19 november worden de Grand Prix Content Marketing uitgereikt in De Fabrique in Utrecht.

Share:Share on FacebookTweet about this on TwitterShare on LinkedInShare on Google+Pin on PinterestShare on TumblrEmail this to someonePrint this page

Reageer