NAWInmiddels verschenen er al meer dan 50 edities van NAW, het vakblad van Neerlands grootste gebiedsontwikkelaar BPD. De titel staat voor Naam, Adres, Woonplaats en valt drie keer per jaar in de bus bij iedereen die werkzaam is in gebiedsontwikkeling; van wethouder tot gedeputeerde, van student tot architect.

Gebiedsontwikkeling

Het blad onderging al meerdere metamorfoses, maar de titel veranderde de afgelopen vijftien jaar niet. NAW is herkenbaar voor de doelgroep en passend bij de inhoud. Het magazine bevat actualiteiten over gebiedsontwikkeling, belicht trends en biedt veel ruimte aan interviews. De inhoud is geheel gericht op de Nederlandse markt.

BPD is sinds 2001 uitgever en sinds 2016 is ZB de trotse maker. Als marktleider in gebiedsontwikkeling brengt BPD een schat aan operationele kennis en inzichten in. NAW is het medium bij uitstek om thema’s als betaalbaar wonen of duurzame ontwikkeling te verdiepen en te verbreden.

BPD

BPD (voorheen Bouwfonds) is als gebiedsontwikkelaar marktleider in Europa en maakt deel uit van de Rabo Vastgoedgroep. BPD is actief in Nederland, Frankrijk en Duitsland. De missie van BPD is glashelder: creating living environments. Het ontwikkelen van gebouwen of woningen is niet het doel. Het gaat om het creëren van een omgeving waarin mensen prettig wonen, werken, leven.

Reageer