Je klanten open en eerlijk laten vertellen over wat zij van je werk vinden? SHL-Groep durft het aan in het Jaarbericht 2013. Communicatieadviseur Maureen Sikkenga – van Ammel:

Met ZB hebben we dit concept bedacht. We willen naast de gebruikelijke informatie in het jaarbericht ook onze ambitie en onze meerwaarde laten zien. Dat kun je zelf uitleggen, maar je kunt ook aan je klanten vragen of we die ambities waarmaken. We hebben het onder anderen een huisarts gevraagd, een bestuursvoorzitter van een ziekenhuis en een directeur van een zorggroep. In het jaarbericht hebben wij hun reactie naast die van onze eigen deskundigen gezet. Uit de vele reacties blijkt dat dit wordt gewaardeerd.

SHL-Groep is een organisatie die zorgverleners en patiënten rondom de eerstelijnszorg – zoals de huisarts en de verloskundige – ondersteunt bij het verkrijgen van medische diagnostische informatie. Samen met deze opdrachtgever maakt ZB onder meer het personeelsblad, het relatiemagazine en de digitale nieuwsbrieven.

Schermafbeelding 2014-07-28 om 12.20.31

Ook een creatief concept voor een jaarverslag? Neem contact op met Simone Schothorst bij ZB: 0318-611246.

Share:Share on FacebookTweet about this on TwitterShare on LinkedInShare on Google+Pin on PinterestShare on TumblrEmail this to someonePrint this page

Meer over:

Reageer