Opdracht

Na een reorganisatie kwam GGN (marktleider in creditmanagement) herboren terug. Een nieuw directieteam met centrale sturing en een centrale database van 3,6 miljoen debiteuren waren de belangrijkste wapenfeiten voor het nieuwe elan. Om dat te benadrukken wilde GGN een in het oog springend jaarverslag uitbrengen.

Aanpak

ZB maakte een online jaarverslag dat de ambities van de organisatie in tekst en beeld zonder schroom liet zien. Bestuursvoorzitter Martin van Loon: ‘Bescheidenheid siert de mens. Het is een adagium waar we lang naar hebben geleefd bij GGN. Niets mis mee, maar inmiddels is de tijd gekomen om naar buiten te treden. Te laten zien waar we goed in zijn, wat we kunnen, wat we willen en vooral: waar we trots op zijn.’

ZB maakte in nauwe samenwerking met de communicatiecollega’s van GGN binnen acht weken het complete jaarverslag. Martin van Loon: ‘We zijn de bescheidenheid voorbij. De sleeping giant is ontwaakt’.

Resultaat

Jaarverslag GGN

Meer over:

Reageer