Voor de leden van PGGM maakt ZB ‘PGGM&CO’. Zij kunnen met elkaar én met PGGM in gesprek via onder andere Facebook, een iPad-app, een magazine, een website en een interactief forum. Het aantal leden tikte dit jaar de 600.000 aan.

Gastredactie

De middelen bieden  toegankelijke informatie over zorg, welzijn en financiën, maar bevatten ook aanbiedingen. De ruggengraat van het platform is een telkens wisselende gastredactie; een afdeling met collega’s die werkzaam zijn in de sector zorg en welzijn.

Met PGGM&CO wil PGGM de leden bewuster maken van hun lidmaatschap en de ledentevredenheid verder vergroten. PGGM is een uitvoeringsorganisatie voor collectieve pensioenregelingen, voornamelijk in de sector zorg en welzijn, en beheert momenteel ongeveer 150 miljard euro pensioenvermogen van ruim 2,3 miljoen werknemers en gepensioneerden.

PGGM&CO_646-300

Nominaties

We zijn best wel trots op PGGM&CO, omdat er dagelijks door een groot team PGGM‘ers en ZB’ers aan wordt gewerkt… De strategie achter het communicatieplatform PGGM&CO ontving in 2011 en 2012 nominaties bij de prestigieuze vakprijs Grand Prix Customer Media. Uit het juryrapport: ‘Rode draad is de voortdurende interactie met de 600.000 leden. Daarvoor worden alle communicatiekanalen ingezet. Van print tot digitaal. Spannend gedaan en vooral een groot compliment aan opdrachtgever PGGM, die het aandurft om zijn communicatie zo breed in te zetten.’

PGGM-OVERZICHT-1024x485

Share:Share on FacebookTweet about this on TwitterShare on LinkedInShare on Google+Pin on PinterestShare on TumblrEmail this to someonePrint this page

Meer over:

Reageer