Robberts ongezouten mening over contentmarketing

ZB kent een lange traditie als het gaat om de Grand Prix…

(Te) volle prijzenkast

We moeten weer ruimte maken in de prijzenkast. ZB is namelijk behoorlijk…

Nieuw contentplatform voor BPD

Kennis delen en opdrachtgevers, relaties en partners inspireren. Dat wil BPD, de…

Succesvolle campagne Dag van de Scheiding

De ‘Dag van de Scheiding’ is in de eerste week van september…

Online magazine voor Arval/BNP Paribas

Wat er in een bedrijf aan de voorkant gebeurt, is vaak voor…

Nieuwe gezichten bij ZB

Je knippert met je ogen en… er is weer een nieuwe ZB’er…

Personaliseren met YOU werkt voor vFAS

Voor de vereniging FAS maakte ZB het kennisplatform VERDER* over scheiden en mediation. Op…

ZB goes Amsterdam

We hebben er nog niet veel ruchtbaarheid aan gegeven, maar ZB heeft…

Rob’s Kiosk – Het zeurwoord ‘moe’

Ook de glossy JAN is er af en toe voor moeders. Hun…

Rob’s Kiosk – Keus uit meer dan 100

Oktober Woonmaand? Ja, dat is zo. Oktober Wijnmaand? Ook dat is waar,…

De lessen van bladenmaker Rob van Vuure

Verzamel ik het tijdschrift Wendingen of verzamel ik tijdschrift-ideeën? Ik zit en zat…

7x nominaties voor Grand Prix Content Marketing

Zeven nominaties dit jaar voor ZB bij de prestigieuze Grand Prix Content…

Rob’s Kiosk: Playboy

Hugh Hefner overleed, 91 jaar, en wie Hugh Hefner zegt, zegt Playboy,…

Rob’s Kiosk: Duizend strafregels? Niet erg

‘Vlieg jij straks in een auto?’ ‘Zó geef je hackers geen kans!’…

Rob’s Kiosk: Ha fijn, mijn brein  

Het blad Psychologie deed wat elk blad kan doen maar niet doet.…

Rob’s Kiosk: Tina: géen wonder

De wonderen zijn de wereld nog niet uit: het meisjesblad Tina bestaat…

Rob’s Kiosk: Lady Diana, 20 jaar later

Twintig jaar geleden, op 31 augustus 1997, kwam prinses Diana om bij…

Hliversum? Dit is citymarketing 2.0

Hliversum? Twitterend Nederland viel deze week massaal over de de nieuwe slogan…

Rob’s Kiosk: Hoera, geen tijdschrift

Je kunt aan alles verslaafd zijn, drank, drugs, tatoeages, noem maar op.…

Een prijswinnende formule aanpassen? T-Mobile deed het

T-Mobile won met haar sociale intranet T-Share al een gouden en een…

Robbert Zantinge: “Heb jij het 06-nummer van een crisisadviseur?”

In juni gaf Robbert Zantinge een seminar over communicatie en reputatie voor…

‘Leren van’: Over de gekke mier en de slimme kraai

Neil Armstrong en Steve Jobs afschilderen als ‘gekke mieren’: tv-boswachter Arjan Postma…

Rob’s Kiosk: Suikerspin

Op de cover staat: ‘Hoe vaak doen we het? Op welke tijdstippen?…

BLDNDKTR MediaWatch: zes bewezen wetten

De als ‘bladendokter’ bekend geworden hoofdredacteur en bladenmaker Rob van Vuure is ‘mediawatcher’…