Hliversum? Dit is citymarketing 2.0

Hliversum? Twitterend Nederland viel deze week massaal over de de nieuwe slogan…

Een prijswinnende formule aanpassen? T-Mobile deed het

T-Mobile won met haar sociale intranet T-Share al een gouden en een…

Robbert Zantinge: “Heb jij het 06-nummer van een crisisadviseur?”

In juni gaf Robbert Zantinge een seminar over communicatie en reputatie voor…

‘Leren van’: Over de gekke mier en de slimme kraai

Neil Armstrong en Steve Jobs afschilderen als ‘gekke mieren’: tv-boswachter Arjan Postma…

Rob’s Kiosk: Suikerspin

Op de cover staat: ‘Hoe vaak doen we het? Op welke tijdstippen?…

BLDNDKTR MediaWatch: zes bewezen wetten

De als ‘bladendokter’ bekend geworden hoofdredacteur en bladenmaker Rob van Vuure is ‘mediawatcher’…

Ledenvereniging Thebe Extra: Houdoe!

Na twaalf jaar nemen we afscheid van Ledenvereniging Thebe Extra. We maakten…

Rob’s Kiosk: Geen getut

Ik heb ze geteld, in het juni-nummer van het blad Runner’s World…

Internationale lof
personalisatie-website ZB en Perplex

(persbericht) De website verder-online.nl heeft een eervolle vermelding gekregen bij de internationale…

Personaliseren zoals Booking en Blendle dat doen

Verder-online is hét kennisplatform over scheiden en mediation Online personalisatie is hot.…

Rob’s Kiosk: 15.15 uur

Maandblad ParaVisie, ‘spiritueel magazine’, dus bereid je voor! Uit een recent interview…

We are hiring #contentmarketing

Op zoek naar een vette functie in de contentmarketing? We are hiring!…

Rob’s Kiosk: Geschonken

Ik las op twee plekken een interview met violiste Min Kym (38),…

BLDNDKTR MediaWatch: &C, printtitels en Windesheim Zwolle

De als ‘bladendokter’ bekend geworden hoofdredacteur en bladenmaker Rob van Vuure is ‘mediawatcher’…

Personalisatie krijgt steeds belangrijkere rol in contentmarketing

Het internet raakt verder en verder gepersonaliseerd. Websites, apps, advertenties en zoekmachines…

Rob’s Kiosk: Mis gaan

Wat is er deze week aan de hand met Sylvie Meis? Met…

Hoe kom je aan sterk beeld?

Een foto zegt meer dan duizend woorden, toch wordt bij het maken…

Redesign: Een beetje durven en dan gewoon doen

Vier awards wonnen we met Leren van, het crossmediale contentplatform van PFZW…

Rob’s Kiosk: Waar/niet waar

Van Albert Heijn tot Deen, van Deka tot Dirk tot Lidl tot…

Rob’s Kiosk: 2016! 2030?

Het is weer zover. Of ontloop je liever het slechtnieuwsgesprek? Onderzoeker Piet…

Rob’s Kiosk: Bilfie

Bij een nieuw blad is het oninteressant wat het eerste nummer verkoopt.…

Aan de slag met de cover van NAW: vandaag is rood

‘Never judge a book by it’s cover’ is het gezegde. Hoewel daar een…

Dit is hét ultieme voorbeeld van contentmarketing

Hoe krijg je als pensioenfonds contact met CEO’s en CFO’s van grote ziekenhuizen…

Rob’s Kiosk: Kroonjaar

Er wás er een jarig, hoera hoera: Willem-Alexander Claus George Ferdinand, Koning…