Meestal steken we onze tijd in het maken van creatieve content, maar eerder deze maand deden we dat eens een dagje niet. We raakten verstrikt in een web van intriges en bedrog: we speelden namelijk onze eigen editie van Wie is de Mol? tijdens het jaarlijkse bedrijfsuitje. 

Heb je onlangs op een vrijdag in Amersfoort een groepje gehaast door de binnenstad zien lopen? Mensen die onhandig met koffertjes en pionnen sjouwden? Volwassen die bloedfanatiek zochten naar aankopen die zo dicht mogelijk in de buurt kwamen van één euro? Nou, dat waren wij.

De mollen hadden deze middag de tijd van hun leven. De ene na de andere opdracht mislukte. Er was echter iemand die een mol al snel ontmaskerde en daardoor de winnaar van de dag werd. Onze contentmanager Ellen de Groot ging er niet alleen met de eer, maar ook met een officieel certificaat en de complete prijzenpot (met onder meer kleurboeken, hondenbrokken en een kaarsje) vandoor.

Na het (zenuw)slopende spel en het bekendmaken van de mollen kreeg de dag een passend slot in de Amersfoortse horeca. Tot in de late uurtjes werd nagekaart over hilarische blunders, de uiteenlopende opdrachten en – vooral – de ondoorzichtige mol-acties.

Reageer